Оқушылардан алынған психологиялық тест нәтижесі бойынша әдістемелік анықтама
Анықтама
1 «А» сыныбы сынып жетекшісі Қурамысова Зирагүл .
Сыныпта 24 оқушы оның ішінде 24 оқушы қазақ ұлттынан. 15.09.2020 ж. Оқушылармен Керн-Йерасек сауалнамасы жүргізілді. Сауалнаманың мақсаты: 1 сынып оқушыларының мектепке бейімделуін анықтау. Сауалнамаға қатысқан оқушы саны 19 оқушы. 2 оқушы үйде оқытылады.
Сауалнаманың нәтижесі:
Орта денгейде бейімделген : 5 оқушы анықталды.
Жоғары денгейде бейімделген: 14 оқушы
Ұсыныстар :Балалардың оқуда ойын икемділіктерін көбірек қолдану. Үлгерімі нашар балаларға көп көңіл бөлу сонымен қатар оқушылардың тәрбиесінде назардан қалдырмау қажет.
Ата – аналарға ұсыныс тастау: Балалардың есте сақтау қабілетін ой өрісін дамытуға көңіл бөлу ( ертегілер әңгімелеу оқу, өлең жолдарын жаттау жұмбақ жасыру.) Баланың сөздік қорын және сыни тұрғыдан ойлауын дамыту.
Педагог психолог: Ж.М.Оразбаева
Анықтама
1 «Ә» сыныбы сынып жетекшісі Айдарбекова. Сыныпта 25 оқушы оның ішінде 24 оқушы қазақ ұлттынан. 15.09.2020 ж. Оқушылармен Керн - Йерасек сауалнамасы жүргізілді. Сауалнаманың мақсаты: 1 сынып оқушыларының мектепке бейімделуін анықтау. Сауалнамаға қатысқан оқушы саны 22 оқушы.
Сауалнаманың нәтижесі:
Орта денгейде бейімделген : 6 оқушы анықталды.
Жоғары денгейде бейімделген: 16 оқушы
Ұсыныстар :Балалардың оқуда ойын икемділіктерін көбірек қолдану. Үлгерімі нашар балаларға көп көңіл бөлу сонымен қатар оқушылардың тәрбиесінде назардан қалдырмау қажет.
Ата – аналарға ұсыныс тастау: Балалардың есте сақтау қабілетін ой өрісін дамытуға көңіл бөлу ( ертегілер әңгімелеу оқу, өлең жолдарын жаттау жұмбақ жасыру.) Баланың сөздік қорын және сыни тұрғыдан ойлауын дамыту.
Педагог психолог: Ж.М.Оразбаева
АНЫҚТАМА
Қорқыт ата атындағы
№22 ЖОББ мектебінің
5 «А» сынып оқушылары
Әдістеме барысы:
- «Аяқталмаған сөйлем» әдістемесі;
- «Тал» әдістемесі
Мақсаты:
- Бұл проективті әдістеме зерттелінушінің қоршаған ортаға көзқарасын және жеке бас ұстанымын анықтауға мүмкіндік береді.
- Баланың эмоциялық сферасының жағдайын,ашушаңдығын және оның қарқының айқындау.
Қажетті материалдар:
Жауап бланкі,А4 форматтағы қағаз,карандаш
Күні:03.10.2020 ж.
Қатысқандар саны: 9 оқушы
Әдістеме Нәтижесі:
Сауалнама нәтижесінде жағымсыз алған оқушы саны 2 оқушы
Жағымды 7 оқушы
Қорытынды:
«Тал» және «Аяқталмаған сөйлем» әдістеме бойынша 7 оқушы жағымды, 2оқушы жағымсыз.
Үсыныстар:
Осы оқушылармен үнемі жұмыс жүргізілуі қажет. Түз дамыту сабақтары жүргізілсін.
Ата-аналарға:Ата-аналар сынып жетекшісімен тығыз байланыста болу керек, отбасында жағымды психологиялық ахуалды орнату керек.
Педагог-психолог: Ж.М. Оразбаева
АНЫҚТАМА
Қорқыт ата атындағы
№22 ЖОББ мектебінің
5 «ә» сынып оқушылары
Әдістеме барысы:
- «Аяқталмаған сөйлем» әдістемесі;
- «Тал» әдістемесі
Мақсаты:
- Бұл проективті әдістеме зерттелінушінің қоршаған ортаға көзқарасын және жеке бас ұстанымын анықтауға мүмкіндік береді.
- Баланың эмоциялық сферасының жағдайын,ашушаңдығын және оның қарқының айқындау.
Қажетті материалдар:
Жауап бланкі,А4 форматтағы қағаз,карандаш
Күні:03.10.2020 ж.
Қатысқандар саны: 15 оқушы
Әдістеме Нәтижесі:
Сауалнама нәтижесінде жағымсыз алған оқушы саны 1 оқушы
Жағымды 14 оқушы
Қорытынды:
«Тал» және «Аяқталмаған сөйлем» әдістеме бойынша 14 оқушы жағымды, 1 оқушы жағымсыз.
Үсыныстар:
Осы оқушылармен үнемі жұмыс жүргізілуі қажет. Түз дамыту сабақтары жүргізілсін.
Ата-аналарға:Ата-аналар сынып жетекшісімен тығыз байланыста болу керек, отбасында жағымды психологиялық ахуалды орнату керек.
Педагог-психолог: Ж.М. Оразбаева
АНЫҚТАМА
Қорқыт ата атындағы
№22 негізгі орта мектебінің
3 «А» сынып оқушылары
Әдістеме тақырыбы: Кактус сауалнамасы
Мақсаты:
- «Кактус»-баланың эмоциялық сферасын жағдайын,ашушандығын және оның қарқының айқындау.
Қажетті материалдар:
А 4 форматтағы қағаз,карандаш
Күні: 6 .10.20ж
Сауалнамаға қатысқан оқушы саны: 18 оқушы
Сауалнама натижесі:
Сауалнама нәтижесі Экстроверт жауп берген оқушы саны 17 оқушы.
Интроверт жауап берген оқушы саны 1.
Қорытынды:
Оқушыларды психологиялық ахуалды-100% қалыпты. Мінез - құлық псих. Қалыптасуы жағымды. Отбасылық психологиялық ахуалда тәрбиелуге.
Тесттің нәтижесі бойынша сынып жетекшісімен әңгіме жүргізілді. Оқушылармен стресс жоятың ойындар өткізілді.
Үсыныстар:
Осы оқушылармен үнемі жұмыс жүргізілуі қажет. Түз дамыту сабақтары жүргізілсін.
Ата-аналарға:Ата-аналар сынып жетекшісімен тығыз байланыста болу керек, отбасында жағымды психологиялық ахуалды орнату керек.
Педагог-психолог: Ж.М. Оразбаева
АНЫҚТАМА
Қорқыт ата атындағы
№22 негізгі орта мектебінің
3 «Ә» сынып оқушылары
Әдістеме тақырыбы: Кактус сауалнамасы
Мақсаты:
- «Кактус»-баланың эмоциялық сферасын жағдайын,ашушандығын және оның қарқының айқындау.
Қажетті материалдар:
А 4 форматтағы қағаз,карандаш
Күні: 6 .10.20ж
Сауалнамаға қатысқан оқушы саны: 8 оқушы
Сауалнама натижесі: Экстроверт жауп берген оқушы саны 8 оқушы.
Оқушыларды психологиялық ахуалды-100% қалыпты. Мінез - құлық псих.
Қалыптасуы жағымды. Отбасылық психологиялық ахуалда тәрбиелуге.
Тесттің нәтижесі бойынша сынып жетекшісімен әңгіме жүргізілді. Оқушылармен стресс жоятың ойындар өткізілді.
Үсыныстар:
Осы оқушылармен үнемі жұмыс жүргізілуі қажет. Түз дамыту сабақтары жүргізілсін.
Ата-аналарға:Ата-аналар сынып жетекшісімен тығыз байланыста болу керек, отбасында жағымды психологиялық ахуалды орнату керек.
Педагог-психолог: Ж.М. Оразбаева
АНЫҚТАМА
Қорқыт ата атындағы
№22 негізгі орта мектебінің
4 «Ә» сынып оқушылары
Әдістеме тақырыбы: Кактус сауалнамасы
Мақсаты:
- «Кактус»-баланың эмоциялық сферасын жағдайын,ашушандығын және оның қарқының айқындау.
Қажетті материалдар:
А 4 форматтағы қағаз,карандаш
Күні: 7 .10.20ж
Сауалнамаға қатысқан оқушы саны: 15 оқушы
Сауалнама натижесі:
Сауалнама нәтижесі Экстроверт жауп берген оқушы саны 13 оқушы.
Интроверт жауап берген оқушы саны 12
Оқушыларды психологиялық ахуалды-97 % қалыпты. Мінез - құлық псих. Қалыптасуы жағымды. Отбасылық психологиялық ахуалда тәрбиелуге.
Тесттің нәтижесі бойынша сынып жетекшісімен әңгіме жүргізілді. Оқушылармен стресс жоятың ойындар өткізілді.
Үсыныстар:
Осы оқушылармен үнемі жұмыс жүргізілуі қажет. Түз дамыту сабақтары жүргізілсін.
Ата-аналарға:Ата-аналар сынып жетекшісімен тығыз байланыста болу керек, отбасында жағымды психологиялық ахуалды орнату керек.
Педагог-психолог: Ж.М. Оразбаева
АНЫҚТАМА
Қорқыт ата атындағы
№22 негізгі орта мектебінің
4 «А» сынып оқушылары
Әдістеме тақырыбы: Кактус сауалнамасы
Мақсаты:
- «Кактус»-баланың эмоциялық сферасын жағдайын,ашушандығын және оның қарқының айқындау.
Қажетті материалдар:
А 4 форматтағы қағаз,карандаш
Күні: 7 .10.20ж
Сауалнамаға қатысқан оқушы саны: 10 оқушы
Сауалнама натижесі:
Сауалнама нәтижесі Экстроверт жауп берген оқушы саны 6 оқушы.
Интроверт жауап берген оқушы саны 4
Оқушыларды психологиялық ахуалды- 90 % қалыпты. Мінез - құлық псих. Қалыптасуы жағымды. Отбасылық психологиялық ахуалда тәрбиелуге.
Тесттің нәтижесі бойынша сынып жетекшісімен әңгіме жүргізілді. Оқушылармен стресс жоятың ойындар өткізілді.
Үсыныстар:
Осы оқушылармен үнемі жұмыс жүргізілуі қажет. Түз дамыту сабақтары жүргізілсін.
Ата-аналарға:Ата-аналар сынып жетекшісімен тығыз байланыста болу керек, отбасында жағымды психологиялық ахуалды орнату керек.
Педагог-психолог: Ж.М. Оразбаева
АНЫҚТАМА
Қорқыт ата атындағы
№22 негізгі орта мектебінің
6 «ә» сынып оқушылары
Әдістеме барысы:
- Кондаштың «Қобалжу шкаласы» әдістемесі;
- «Аяқталмаған сөйлем» әдістемесі;
- «Тал» әдістемесі
Мақсаты:
- Шкала ситуацияға деген қобалжу деңгейін,оның шығу себебін анықтауға мүмкіндік береді;
- Бұл проективті әдістеме зерттелінушінің қоршаған ортаға көзқарасын және жеке бас ұстанымын анықтауға мүмкіндік береді.
- Баланың эмоциялық сферасының жағдайын,ашушаңдығын және оның қарқының айқындау.
Қажетті материалдар:
Жауап бланкі,А4 форматтағы қағаз,карандаш
Күні:04.10.2020ж.
Қатысқандар саны: 17 оқушы
Әдістеме Нәтижесі:
Сауалнама нәтижесінде жағымды алған оқушы саны 17 оқушы
Қорытынды:
«Тал» және «Аяқталмаған сөйлем» әдістеме бойынша барлық оқушыларда жағымды ситуациялар анықталған. «Тал» әдістеме бойынша : Жағымды денгейде
Кондаштың «Қобалжу шкаласы» мектепшілік қобалжу анықталмады .
Осы оқушылармен түзету-дамыту жұмыстары жүргізілсін.
Үсыныстар:
оқушылармен жеке әңгіме жүргізіп,ата-аналаымен тіғіз байланыста болу керек.Әр оқушыға индивидуальный подход болу керек.
Ата-аналарға:Ата-аналар сынып жетекшісімен тіғіз байланыста болу керек,отбасында жағымды психологиялық ахуалды орнату керек.
Ата-аналарға:Ата-аналар сынып жетекшісімен тығыз байланыста болу керек, отбасында жағымды психологиялық ахуалды орнату керек.
Педагог-психолог: Ж.М. Оразбаева
АНЫҚТАМА
Қорқыт ата атындағы
№22 негізгі орта мектебінің
6 «а» сынып оқушылары
Әдістеме барысы:
- Кондаштың «Қобалжу шкаласы» әдістемесі;
- «Аяқталмаған сөйлем» әдістемесі;
- «Тал» әдістемесі
Мақсаты:
- Шкала ситуацияға деген қобалжу деңгейін,оның шығу себебін анықтауға мүмкіндік береді;
- Бұл проективті әдістеме зерттелінушінің қоршаған ортаға көзқарасын және жеке бас ұстанымын анықтауға мүмкіндік береді.
- Баланың эмоциялық сферасының жағдайын,ашушаңдығын және оның қарқының айқындау.
Қажетті материалдар:
Жауап бланкі,А4 форматтағы қағаз,карандаш
Күні:04.10.2020ж.
Қатысқандар саны: 16 оқушы
Әдістеме Нәтижесі:
Сауалнама нәтижесінде жағымды алған оқушы саны 16 оқушы
Қорытынды:
«Тал» және «Аяқталмаған сөйлем» әдістеме бойынша барлық оқушыларда жағымды ситуациялар анықталған. «Тал» әдістеме бойынша : Жағымды денгейде
Кондаштың «Қобалжу шкаласы» мектепшілік қобалжу анықталмады .
Осы оқушылармен түзету-дамыту жұмыстары жүргізілсін.
Үсыныстар:
оқушылармен жеке әңгіме жүргізіп,ата-аналаымен тіғіз байланыста болу керек.Әр оқушыға индивидуальный подход болу керек.
Ата-аналарға:Ата-аналар сынып жетекшісімен тіғіз байланыста болу керек,отбасында жағымды психологиялық ахуалды орнату керек.
Ата-аналарға:Ата-аналар сынып жетекшісімен тығыз байланыста болу керек, отбасында жағымды психологиялық ахуалды орнату керек.
Педагог-психолог: Ж.М. Оразбаева
АНЫҚТАМА
Қорқыт ата атындағы
№22 негізгі орта мектебінің
5 «а» сынып оқушылары
Әдістеме барысы:
- Кондаштың «Қобалжу шкаласы» әдістемесі;
- «Аяқталмаған сөйлем» әдістемесі;
- «Тал» әдістемесі
Мақсаты:
- Шкала ситуацияға деген қобалжу деңгейін,оның шығу себебін анықтауға мүмкіндік береді;
- Бұл проективті әдістеме зерттелінушінің қоршаған ортаға көзқарасын және жеке бас ұстанымын анықтауға мүмкіндік береді.
- Баланың эмоциялық сферасының жағдайын,ашушаңдығын және оның қарқының айқындау.
Қажетті материалдар:
Жауап бланкі,А4 форматтағы қағаз,карандаш
Күні:15.10.2020ж.
Қатысқандар саны: 9 оқушы
Әдістеме Нәтижесі:
Сауалнама нәтижесінде жағымды алған оқушы саны 7 оқушы
Жағымсыз алған оқушы 2 оқушы
Қорытынды:
«Тал» және «Аяқталмаған сөйлем» әдістеме бойынша барлық оқушыларда жағымды ситуациялар анықталған. «Тал» әдістеме бойынша : Жағымды денгейде
Кондаштың «Қобалжу шкаласы» мектепшілік қобалжу анықталмады .
Осы оқушылармен түзету-дамыту жұмыстары жүргізілсін.
Үсыныстар:
оқушылармен жеке әңгіме жүргізіп,ата-аналаымен тіғіз байланыста болу керек.Әр оқушыға индивидуальный подход болу керек.
Ата-аналарға:Ата-аналар сынып жетекшісімен тіғіз байланыста болу керек,отбасында жағымды психологиялық ахуалды орнату керек.
Ата-аналарға:Ата-аналар сынып жетекшісімен тығыз байланыста болу керек, отбасында жағымды психологиялық ахуалды орнату керек.
Педагог-психолог: Ж.М. Оразбаева
АНЫҚТАМА
Қорқыт ата атындағы
№22 негізгі орта мектебінің
5 «ә» сынып оқушылары
Әдістеме барысы:
- Кондаштың «Қобалжу шкаласы» әдістемесі;
- «Аяқталмаған сөйлем» әдістемесі;
- «Тал» әдістемесі
Мақсаты:
- Шкала ситуацияға деген қобалжу деңгейін,оның шығу себебін анықтауға мүмкіндік береді;
- Бұл проективті әдістеме зерттелінушінің қоршаған ортаға көзқарасын және жеке бас ұстанымын анықтауға мүмкіндік береді.
- Баланың эмоциялық сферасының жағдайын,ашушаңдығын және оның қарқының айқындау.
Қажетті материалдар:
Жауап бланкі,А4 форматтағы қағаз,карандаш
Күні:15.10.2020ж.
Қатысқандар саны: 15 оқушы
Әдістеме Нәтижесі:
Сауалнама нәтижесінде жағымды алған оқушы саны 15 оқушы.
Қорытынды:
«Тал» және «Аяқталмаған сөйлем» әдістеме бойынша барлық оқушыларда жағымды ситуациялар анықталған. «Тал» әдістеме бойынша : Жағымды денгейде
Кондаштың «Қобалжу шкаласы» мектепшілік қобалжу анықталмады .
Осы оқушылармен түзету-дамыту жұмыстары жүргізілсін.
Үсыныстар:
оқушылармен жеке әңгіме жүргізіп,ата-аналаымен тіғіз байланыста болу керек.Әр оқушыға индивидуальный подход болу керек.
Ата-аналарға:Ата-аналар сынып жетекшісімен тіғіз байланыста болу керек,отбасында жағымды психологиялық ахуалды орнату керек.
Ата-аналарға:Ата-аналар сынып жетекшісімен тығыз байланыста болу керек, отбасында жағымды психологиялық ахуалды орнату керек.
Педагог-психолог: Ж.М. Оразбаева