Шымкент қаласы
Білім басқармасының
"Қорқыт ата атындағы
жалпы орта білім беретін мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Байланыс телефондары:
(8723) 54-06-77
(8707) 532-77-22
Нашар
көрушілер нұсқасы
» » » Оқушылардан алынған психологиялық тест нәтижесі бойынша әдістемелік анықтама
28
декабрь
2020

Оқушылардан алынған психологиялық тест нәтижесі бойынша әдістемелік анықтама



Анықтама


1 «А» сыныбы сынып жетекшісі Қурамысова Зирагүл .

 Сыныпта 24 оқушы  оның ішінде 24 оқушы қазақ ұлттынан. 15.09.2020 ж. Оқушылармен          Керн-Йерасек сауалнамасы жүргізілді. Сауалнаманың мақсаты: 1 сынып оқушыларының  мектепке бейімделуін анықтау. Сауалнамаға қатысқан оқушы саны 19 оқушы. 2 оқушы үйде оқытылады.

Сауалнаманың нәтижесі:

Орта денгейде бейімделген  :  5 оқушы анықталды.

Жоғары денгейде бейімделген: 14 оқушы


Ұсыныстар :Балалардың оқуда   ойын  икемділіктерін көбірек қолдану. Үлгерімі  нашар балаларға  көп   көңіл  бөлу сонымен  қатар оқушылардың тәрбиесінде  назардан   қалдырмау  қажет.

Ата – аналарға ұсыныс тастау: Балалардың   есте  сақтау  қабілетін   ой өрісін дамытуға көңіл  бөлу ( ертегілер  әңгімелеу  оқу,   өлең  жолдарын жаттау жұмбақ жасыру.) Баланың сөздік қорын  және  сыни   тұрғыдан  ойлауын  дамыту.












Педагог психолог:               Ж.М.Оразбаева








Анықтама


1 «Ә» сыныбы сынып жетекшісі Айдарбекова. Сыныпта 25 оқушы   оның ішінде 24 оқушы қазақ ұлттынан. 15.09.2020 ж. Оқушылармен         Керн - Йерасек сауалнамасы жүргізілді. Сауалнаманың мақсаты: 1 сынып оқушыларының   мектепке бейімделуін анықтау. Сауалнамаға қатысқан оқушы саны 22 оқушы. 

Сауалнаманың нәтижесі:

Орта денгейде бейімделген  :  6 оқушы анықталды.

Жоғары денгейде бейімделген: 16 оқушы


Ұсыныстар :Балалардың оқуда   ойын  икемділіктерін көбірек қолдану. Үлгерімі  нашар балаларға  көп   көңіл  бөлу сонымен  қатар оқушылардың тәрбиесінде  назардан   қалдырмау  қажет.

Ата – аналарға ұсыныс тастау: Балалардың   есте  сақтау  қабілетін   ой өрісін дамытуға көңіл  бөлу ( ертегілер  әңгімелеу  оқу,   өлең  жолдарын жаттау жұмбақ жасыру.) Баланың сөздік қорын  және  сыни   тұрғыдан  ойлауын  дамыту.








Педагог психолог:               Ж.М.Оразбаева










АНЫҚТАМА





Қорқыт ата атындағы

№22 ЖОББ мектебінің 

5 «А» сынып оқушылары

Әдістеме барысы:

  1.  «Аяқталмаған сөйлем» әдістемесі;
  2. «Тал» әдістемесі

Мақсаты:

  1. Бұл проективті әдістеме зерттелінушінің қоршаған ортаға көзқарасын және жеке бас ұстанымын анықтауға мүмкіндік береді.
  2. Баланың эмоциялық сферасының жағдайын,ашушаңдығын және оның қарқының айқындау.

Қажетті материалдар:

Жауап бланкі,А4 форматтағы қағаз,карандаш

Күні:03.10.2020 ж.

Қатысқандар саны:  9 оқушы

Әдістеме Нәтижесі:

Сауалнама нәтижесінде  жағымсыз алған оқушы саны 2 оқушы

Жағымды 7  оқушы


Қорытынды:

«Тал» және «Аяқталмаған сөйлем» әдістеме бойынша 7 оқушы жағымды,  2оқушы жағымсыз. 


Үсыныстар:

Осы оқушылармен үнемі   жұмыс жүргізілуі қажет. Түз дамыту сабақтары жүргізілсін.


Ата-аналарға:Ата-аналар сынып жетекшісімен тығыз  байланыста болу керек, отбасында жағымды психологиялық ахуалды орнату керек.




Педагог-психолог:   Ж.М. Оразбаева 









АНЫҚТАМА





Қорқыт ата атындағы

№22 ЖОББ мектебінің 

5 «ә» сынып оқушылары

Әдістеме барысы:

  1.  «Аяқталмаған сөйлем» әдістемесі;
  2. «Тал» әдістемесі

Мақсаты:

  1. Бұл проективті әдістеме зерттелінушінің қоршаған ортаға көзқарасын және жеке бас ұстанымын анықтауға мүмкіндік береді.
  2. Баланың эмоциялық сферасының жағдайын,ашушаңдығын және оның қарқының айқындау.

Қажетті материалдар:

Жауап бланкі,А4 форматтағы қағаз,карандаш

Күні:03.10.2020 ж.

Қатысқандар саны:  15 оқушы

Әдістеме Нәтижесі:

Сауалнама нәтижесінде  жағымсыз алған оқушы саны 1 оқушы

Жағымды 14  оқушы


Қорытынды:

«Тал» және «Аяқталмаған сөйлем» әдістеме бойынша 14 оқушы жағымды,  1 оқушы жағымсыз. 


Үсыныстар:

Осы оқушылармен үнемі   жұмыс жүргізілуі қажет. Түз дамыту сабақтары жүргізілсін.


Ата-аналарға:Ата-аналар сынып жетекшісімен тығыз  байланыста болу керек, отбасында жағымды психологиялық ахуалды орнату керек.






Педагог-психолог:   Ж.М. Оразбаева 









АНЫҚТАМА



Қорқыт ата атындағы

№22 негізгі орта мектебінің 

3 «А» сынып оқушылары

Әдістеме тақырыбы: Кактус сауалнамасы


Мақсаты:

  1. «Кактус»-баланың эмоциялық сферасын жағдайын,ашушандығын және оның қарқының айқындау.

Қажетті материалдар:

А 4 форматтағы қағаз,карандаш

Күні: 6 .10.20ж

 Сауалнамаға қатысқан  оқушы  саны:   18 оқушы 

Сауалнама натижесі:

 Сауалнама нәтижесі Экстроверт  жауп берген оқушы саны 17 оқушы.

Интроверт  жауап берген оқушы  саны 1.

Қорытынды:

Оқушыларды психологиялық ахуалды-100%  қалыпты.  Мінез - құлық  псих. Қалыптасуы жағымды. Отбасылық  психологиялық  ахуалда  тәрбиелуге.

Тесттің  нәтижесі  бойынша   сынып  жетекшісімен  әңгіме  жүргізілді. Оқушылармен  стресс  жоятың  ойындар  өткізілді.


Үсыныстар:

Осы оқушылармен үнемі  жұмыс жүргізілуі қажет. Түз дамыту сабақтары жүргізілсін.

Ата-аналарға:Ата-аналар сынып жетекшісімен тығыз  байланыста болу керек, отбасында жағымды психологиялық ахуалды орнату керек.








Педагог-психолог:   Ж.М. Оразбаева 






АНЫҚТАМА



Қорқыт ата атындағы

№22 негізгі орта мектебінің 

3 «Ә» сынып оқушылары

Әдістеме тақырыбы: Кактус сауалнамасы


Мақсаты:

  1. «Кактус»-баланың эмоциялық сферасын жағдайын,ашушандығын және оның қарқының айқындау.

Қажетті материалдар:

А 4 форматтағы қағаз,карандаш

Күні: 6 .10.20ж

 Сауалнамаға қатысқан  оқушы  саны:   8 оқушы 

Сауалнама натижесі:  Экстроверт  жауп берген оқушы саны 8 оқушы.

Оқушыларды психологиялық ахуалды-100%  қалыпты.  Мінез - құлық  псих. 

Қалыптасуы жағымды. Отбасылық  психологиялық  ахуалда  тәрбиелуге.

Тесттің  нәтижесі  бойынша   сынып  жетекшісімен  әңгіме  жүргізілді. Оқушылармен  стресс  жоятың  ойындар  өткізілді.


Үсыныстар:

Осы оқушылармен үнемі  жұмыс жүргізілуі қажет. Түз дамыту сабақтары жүргізілсін.

Ата-аналарға:Ата-аналар сынып жетекшісімен тығыз  байланыста болу керек, отбасында жағымды психологиялық ахуалды орнату керек.








Педагог-психолог:   Ж.М. Оразбаева 












АНЫҚТАМА



Қорқыт ата атындағы

№22 негізгі орта мектебінің 

4 «Ә» сынып оқушылары

Әдістеме тақырыбы: Кактус сауалнамасы

Мақсаты:

  1. «Кактус»-баланың эмоциялық сферасын жағдайын,ашушандығын және оның қарқының айқындау.

Қажетті материалдар:

А 4 форматтағы қағаз,карандаш

Күні: 7 .10.20ж

 Сауалнамаға қатысқан  оқушы  саны:   15 оқушы 

Сауалнама натижесі:

 Сауалнама нәтижесі Экстроверт  жауп берген оқушы саны 13 оқушы.

Интроверт  жауап берген оқушы  саны 12

Оқушыларды психологиялық ахуалды-97 %  қалыпты.  Мінез - құлық  псих. Қалыптасуы жағымды. Отбасылық  психологиялық  ахуалда  тәрбиелуге.

Тесттің  нәтижесі  бойынша   сынып  жетекшісімен  әңгіме  жүргізілді. Оқушылармен  стресс  жоятың  ойындар  өткізілді.


Үсыныстар:

Осы оқушылармен үнемі  жұмыс жүргізілуі қажет. Түз дамыту сабақтары жүргізілсін.

Ата-аналарға:Ата-аналар сынып жетекшісімен тығыз  байланыста болу керек, отбасында жағымды психологиялық ахуалды орнату керек.








Педагог-психолог:   Ж.М. Оразбаева 










АНЫҚТАМА



Қорқыт ата атындағы

№22 негізгі орта мектебінің 

4 «А» сынып оқушылары

Әдістеме тақырыбы: Кактус сауалнамасы

Мақсаты:

  1. «Кактус»-баланың эмоциялық сферасын жағдайын,ашушандығын және оның қарқының айқындау.

Қажетті материалдар:

А 4 форматтағы қағаз,карандаш

Күні: 7 .10.20ж

 Сауалнамаға қатысқан  оқушы  саны:   10 оқушы 

Сауалнама натижесі:

 Сауалнама нәтижесі Экстроверт  жауп берген оқушы саны 6 оқушы.

Интроверт  жауап берген оқушы  саны 4

Оқушыларды психологиялық ахуалды- 90 %  қалыпты.  Мінез - құлық  псих. Қалыптасуы жағымды. Отбасылық  психологиялық  ахуалда  тәрбиелуге.

Тесттің  нәтижесі  бойынша   сынып  жетекшісімен  әңгіме  жүргізілді. Оқушылармен  стресс  жоятың  ойындар  өткізілді.


Үсыныстар:

Осы оқушылармен үнемі  жұмыс жүргізілуі қажет. Түз дамыту сабақтары жүргізілсін.

Ата-аналарға:Ата-аналар сынып жетекшісімен тығыз  байланыста болу керек, отбасында жағымды психологиялық ахуалды орнату керек.








Педагог-психолог:   Ж.М. Оразбаева 





АНЫҚТАМА

Қорқыт ата атындағы

№22 негізгі орта мектебінің 

6 «ә» сынып оқушылары

Әдістеме барысы:

  1. Кондаштың «Қобалжу шкаласы» әдістемесі;
  2. «Аяқталмаған сөйлем» әдістемесі;
  3. «Тал» әдістемесі

Мақсаты:

  1. Шкала ситуацияға деген қобалжу деңгейін,оның шығу себебін анықтауға мүмкіндік береді;
  2. Бұл проективті әдістеме зерттелінушінің қоршаған ортаға көзқарасын және жеке бас ұстанымын анықтауға мүмкіндік береді.
  3. Баланың эмоциялық сферасының жағдайын,ашушаңдығын және оның қарқының айқындау.

Қажетті материалдар:

Жауап бланкі,А4 форматтағы қағаз,карандаш

Күні:04.10.2020ж.

Қатысқандар саны: 17 оқушы

Әдістеме Нәтижесі:


Сауалнама нәтижесінде  жағымды алған оқушы саны 17 оқушы

Қорытынды:

«Тал» және «Аяқталмаған сөйлем» әдістеме бойынша барлық оқушыларда жағымды ситуациялар анықталған. «Тал» әдістеме бойынша : Жағымды денгейде

Кондаштың «Қобалжу шкаласы»   мектепшілік қобалжу анықталмады .

Осы оқушылармен түзету-дамыту жұмыстары жүргізілсін.

Үсыныстар:

оқушылармен жеке әңгіме жүргізіп,ата-аналаымен тіғіз байланыста болу керек.Әр оқушыға индивидуальный подход болу керек.

Ата-аналарға:Ата-аналар сынып жетекшісімен тіғіз байланыста болу керек,отбасында жағымды психологиялық ахуалды орнату керек.

Ата-аналарға:Ата-аналар сынып жетекшісімен тығыз  байланыста болу керек, отбасында жағымды психологиялық ахуалды орнату керек.




Педагог-психолог:                             Ж.М. Оразбаева






АНЫҚТАМА

Қорқыт ата атындағы

№22 негізгі орта мектебінің 

6 «а» сынып оқушылары

Әдістеме барысы:

  1. Кондаштың «Қобалжу шкаласы» әдістемесі;
  2. «Аяқталмаған сөйлем» әдістемесі;
  3. «Тал» әдістемесі

Мақсаты:

  1. Шкала ситуацияға деген қобалжу деңгейін,оның шығу себебін анықтауға мүмкіндік береді;
  2. Бұл проективті әдістеме зерттелінушінің қоршаған ортаға көзқарасын және жеке бас ұстанымын анықтауға мүмкіндік береді.
  3. Баланың эмоциялық сферасының жағдайын,ашушаңдығын және оның қарқының айқындау.

Қажетті материалдар:

Жауап бланкі,А4 форматтағы қағаз,карандаш

Күні:04.10.2020ж.

Қатысқандар саны: 16 оқушы

Әдістеме Нәтижесі:


Сауалнама нәтижесінде  жағымды алған оқушы саны 16 оқушы

Қорытынды:

«Тал» және «Аяқталмаған сөйлем» әдістеме бойынша барлық оқушыларда жағымды ситуациялар анықталған. «Тал» әдістеме бойынша : Жағымды денгейде

Кондаштың «Қобалжу шкаласы»   мектепшілік қобалжу анықталмады .

Осы оқушылармен түзету-дамыту жұмыстары жүргізілсін.

Үсыныстар:

оқушылармен жеке әңгіме жүргізіп,ата-аналаымен тіғіз байланыста болу керек.Әр оқушыға индивидуальный подход болу керек.

Ата-аналарға:Ата-аналар сынып жетекшісімен тіғіз байланыста болу керек,отбасында жағымды психологиялық ахуалды орнату керек.

Ата-аналарға:Ата-аналар сынып жетекшісімен тығыз  байланыста болу керек, отбасында жағымды психологиялық ахуалды орнату керек.




Педагог-психолог:                             Ж.М. Оразбаева




АНЫҚТАМА

Қорқыт ата атындағы

№22 негізгі орта мектебінің 

5 «а» сынып оқушылары

Әдістеме барысы:

  1. Кондаштың «Қобалжу шкаласы» әдістемесі;
  2. «Аяқталмаған сөйлем» әдістемесі;
  3. «Тал» әдістемесі

Мақсаты:

  1. Шкала ситуацияға деген қобалжу деңгейін,оның шығу себебін анықтауға мүмкіндік береді;
  2. Бұл проективті әдістеме зерттелінушінің қоршаған ортаға көзқарасын және жеке бас ұстанымын анықтауға мүмкіндік береді.
  3. Баланың эмоциялық сферасының жағдайын,ашушаңдығын және оның қарқының айқындау.

Қажетті материалдар:

Жауап бланкі,А4 форматтағы қағаз,карандаш

Күні:15.10.2020ж.

Қатысқандар саны: 9 оқушы

Әдістеме Нәтижесі:


Сауалнама нәтижесінде  жағымды алған оқушы саны 7 оқушы

Жағымсыз алған оқушы 2 оқушы

Қорытынды:

«Тал» және «Аяқталмаған сөйлем» әдістеме бойынша барлық оқушыларда жағымды ситуациялар анықталған. «Тал» әдістеме бойынша : Жағымды денгейде

Кондаштың «Қобалжу шкаласы»   мектепшілік қобалжу анықталмады .

Осы оқушылармен түзету-дамыту жұмыстары жүргізілсін.

Үсыныстар:

оқушылармен жеке әңгіме жүргізіп,ата-аналаымен тіғіз байланыста болу керек.Әр оқушыға индивидуальный подход болу керек.

Ата-аналарға:Ата-аналар сынып жетекшісімен тіғіз байланыста болу керек,отбасында жағымды психологиялық ахуалды орнату керек.

Ата-аналарға:Ата-аналар сынып жетекшісімен тығыз  байланыста болу керек, отбасында жағымды психологиялық ахуалды орнату керек.




Педагог-психолог:                             Ж.М. Оразбаева



АНЫҚТАМА

Қорқыт ата атындағы

№22 негізгі орта мектебінің 

5 «ә» сынып оқушылары

Әдістеме барысы:

  1. Кондаштың «Қобалжу шкаласы» әдістемесі;
  2. «Аяқталмаған сөйлем» әдістемесі;
  3. «Тал» әдістемесі

Мақсаты:

  1. Шкала ситуацияға деген қобалжу деңгейін,оның шығу себебін анықтауға мүмкіндік береді;
  2. Бұл проективті әдістеме зерттелінушінің қоршаған ортаға көзқарасын және жеке бас ұстанымын анықтауға мүмкіндік береді.
  3. Баланың эмоциялық сферасының жағдайын,ашушаңдығын және оның қарқының айқындау.

Қажетті материалдар:

Жауап бланкі,А4 форматтағы қағаз,карандаш

Күні:15.10.2020ж.

Қатысқандар саны: 15 оқушы

Әдістеме Нәтижесі:


Сауалнама нәтижесінде  жағымды алған оқушы саны 15 оқушы.

Қорытынды:

«Тал» және «Аяқталмаған сөйлем» әдістеме бойынша барлық оқушыларда жағымды ситуациялар анықталған. «Тал» әдістеме бойынша : Жағымды денгейде

Кондаштың «Қобалжу шкаласы»   мектепшілік қобалжу анықталмады .

Осы оқушылармен түзету-дамыту жұмыстары жүргізілсін.

Үсыныстар:

оқушылармен жеке әңгіме жүргізіп,ата-аналаымен тіғіз байланыста болу керек.Әр оқушыға индивидуальный подход болу керек.

Ата-аналарға:Ата-аналар сынып жетекшісімен тіғіз байланыста болу керек,отбасында жағымды психологиялық ахуалды орнату керек.

Ата-аналарға:Ата-аналар сынып жетекшісімен тығыз  байланыста болу керек, отбасында жағымды психологиялық ахуалды орнату керек.






Педагог-психолог:                             Ж.М. Оразбаева









Прокомментировать
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив